Vědec a profesor informatiky na Brown University (Rhode Island, USA). Člen hlavní vývojové skupiny pro programovací jazyk Racket. Je autorem učebnice zaměřené na návrh programovacích jazyků a jeho výzkumný tým se v současnosti zabývá například programovacím jazykem Pyret určeným pro vzdělávání. Více informací o profesoru Krishnamurthim a abdtrakt jeho přednášky naleznete zde.
Associate professor na University of Nebraska at Omaha (USA). Zabývá se vzděláváním v oblasti výpočetní techniky, vztahy mezi člověkem a počítačem, vědami o učení a programovacími jazyky. Jeho hlavním cílem je umožnit studentům, odborníkům a dalším zájemcům snadnější a efektivnější využití výpočetní techniky prostřednictvím programování. Více informací o profesoru Dornovi a abstrakt jeho přednášky naleznete zde.
Videozáznam z přednášky doktorora Dorna s názvem A Multi-Faceted Approach to Training Primary and Secondary Computing Teachers Across Nebraska je ke shlédnutí zde.
Docent pedagogiky působící na Fakultě ekomonické Západočeské univerzity v Plzni. Jeho oborem je mimo jiné marketingová komunikace, marketing škol a sportu, marketing na internetu, andragogika, metodika dalšího vzdělávání a e-learning. Je také členem vědecké rady FEK. Abstrakt k přednášce docenta Egera naleznete zde.
Vysokoškolský pedagog, lektor a propagátor moderních technologií ve výuce. Působí na Katedře informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Je zakladatelem prvního českého webu pro učitele, který se zabývá nejen moderními technologiemi ve vzdělávání. Portál nese název Učitelský spomocník. Abstrakt přednášky doktora Brdičky naleznete zde.
Videozáznam z přednášky doktorora Brdičky s názvem Komplexní – tvořivé – informatické: Má to smysl? je ke shlédnutí zde.
Doktorka Rohlíková působí na Katedře výpočetní a didaktické techniky Fakulty pedagogické ZČU, je vedoucí Oddělení celoživotního a distančního vzdělávání Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň spolupracuje v roli mentorky a konzultantky pro využití technologií ve vzdělávání s řadou škol a vzdělávacích institucí. Dlouhodobě se věnuje distančnímu vzdělávání a e-learningu. Je autorkou e-learningových kurzů a několika publikací. Je spoluautorkou interaktivní učebnice Hudební výchova 6 – 7 a knih Učíme se s tabletem a Vyučovací metody na vysoké škole. Abstrakt přednášky doktorky Rohlíkové naleznete zde.
Zdeněk Lomička aktivně spolupracuje na projektech, v nichž může využít zkušenosti z oborů programování, vzdělávání a volnočasových aktivit, kterým se věnuje. V rámci doktorského studia na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity zkoumá vliv využití deskoherních principů ve výuce na rozvoj klíčových kompetencí žáků.
Student navazujícího magisterského studijního programu Učitelství pro střední školy (Inf-Tv). Se svojí prací Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích zvítězil v letošním ročníku fakultní SVOČ. Abstrakt příspěvku Filipa Franka naleznete zde.
Doktorand a akademický pracovník Katedry výpočetní a didaktické techniky Fakulty pedagogické ZČU. Jeho zaměřením je robotika a její výuka.